Raqamli televideniye xizmatlari shartnoma asosida ko‘rsatiladi.
Foydalanuvchi ( abonent ) ochiq tele-, radiokanallarni provaydyer bilan shartnoma tuzmasdan va haq to‘lamasdan qabul qilishi mumkin.
Raqamli tele-, radiokanallarni qabul qilish uchun provaydyerga murojaat qilinganda quyidagi ma’lumotlar taqdim qilinadi:
- pasport (asli qaytarib beriladi);
- nomi, manzili, guvohnoma raqami, STIR (yuridik shaxslar uchun);
- xizmatdan foydalanish ko‘zlanayotgan manzil;
- bog‘lanish ma’lumotlari (telefon raqami, elektron pochta manzili).
Elektron tarzda murojaat qilinganda, murojaatchiga shartnoma tuzish mumkin yoki mumkin emasligi haqida 1 ish kuni ichida javob yuboradi.
Abonentni aktivizatsiya qilish
- shartnoma tuzgan kundan boshlab 2 ish kuni ichida yoki undan ko‘proq muddatda abonent aktivatsiya qilinadi va tarmoqqa ulanadi;
- xizmatlar provaydyerning xizmatlar to‘g‘risidagi axborotiga muvofiq bo‘lishi shart;
- opyerator (provaydyer) shartnoma talablariga muvofiq, kechayu-kunduz sifatli xizmatlar ko‘rsatishi shart.
Bepul ko‘rsatiladigan xizmatlar
- xizmatlar va qo‘shimcha xizmatlar to‘g‘risida ma’lumot berish;
- xizmat ko‘rsatish zonasi to‘g‘risida axborot berish;
- tariflar va tarif-rejalari to‘g‘risida axborot berish;
- provaydyerning rekvizitlari va ishlash rejimi to‘g‘risida axborot berish;
- uskunalarning nosozligi, foydalish bilan bog‘liq muammolar, smart-kartaning yo‘qolganligi, abonentning shaxsiy ma’lumotlari o‘zgarganligi to‘g‘risidagi axborotni qabul qilish.
Shartnomani bekor qilish asoslari
- abonent to‘lovlarni o‘z muddatida to‘lamasa;
- opyerator (provaydyer)ning litsenziyasi bekor qilinganda;
- fors-major holatlari natijasida xizmat ko‘rsatish imkoni bo‘lmaganda.
Shartnoma bekor qilinganda, abonentga buning sabablari ko‘rsatilgan holda xabar beriladi.
Shartnoma bekor qilinganda ko‘rsatilgan va ko‘rsatilmagan xizmatlar bo‘yicha qayta hisob-kitob amalga oshiriladi.
Provaydyerning majburiyatlari:
- rejali ta’mirlash-profilaktika ishlarining boshlanish vaqti to‘g‘risida abonentni (foydalanuvchini) kamida 1 sutka oldin xabardor qilish;
- provaydyer abonent (foydalanuvchi) haqidagi ma’lumotlarni sir saqlashi shart.
Opyerator (provaydyer) tomonidan shartnomaviy majburiyatlar bajarilmasa yoki sifatsiz xizmat ko‘rsatilsa:
- Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligiga murojaat etish uchun ushbu havolaga o‘ting;
- Aloqa inspeksiyasiga murojaat etish uchun ushbu havolaga o‘ting.