Abonentning huquqlari:
- opyeratordan shartnomada belgilangan majburiyatlar bajarilishini talab qilish;
- axborot xizmatidan foydalanish;
- xizmat turlari bo‘yicha batafsil hisobni bepul olish;
- favqulodda tezkor xizmatlarni chaqirishda xizmatdan bepul foydalanish;
- uning roziligisiz taqdim etilgan xizmatlar uchun to‘lovni to‘lashni rad etish;
- opyeratorga murojaat etish;
- opyerator aybi bilan ko‘rilgan zararlarni qoplanishini talab qilish;
- xizmatlardan foydalanishni to‘xtatish;
- shartnoma shartlari opyerator tomonidan buzilganda, shartnomani bajarishdan bosh tortish.
Xizmatlar sifati yomonlashganda yoki boshqa jiddiy kamchiliklar yuzaga kelganda, abonent o‘z xohishiga ko‘ra:
- kamchiliklarni bepul bartaraf etishni;
- ko‘rsatilgan xizmatlar narxini kamaytirishni;
- takroran xizmatlarni ko‘rsatishni;
- shartnomani bekor qilishni talab qilishi mumkin.
Opyeratorning majburiyatlari
- mobil aloqa xizmatlarini sifatli va o‘z vaqtida ko‘rsatish;
- xizmatlarning kamchiliklarini bartaraf etish;
- ko‘rsatilgan xizmatlar uchun hisoblarni berish, hisob-kitoblarni amalga oshirish;
- abonentdan to‘lov olingandan keyin, aloqa xizmatlari ko‘rsatilishini tiklash;
- abonentning talabi bo‘yicha hisob-kitoblarning joriy holati to‘g‘risida batafsil axborot taqdim etish;
- opyeratorning aybi bilan xizmatlar ko‘rsatilmagan vaqt uchun abonent to‘lovini qayta hisoblab chiqish;
- abonentning yozma arizasi bo‘yicha SIM-karta yoki abonent telefoni yo‘qolganda, xizmatlar ko‘rsatilishini zudlik bilan to‘xtatish;
- abonentlarning shikoyatlarini 30 kundan ko‘p bo‘lmagan muddatda ko‘rib chiqish.
Opyeratorning abonentning oldidagi javobgarligi
- aloqa xizmatlarini ko‘rsatish muddatlarining buzilishi uchun;
- barcha turdagi xizmatlarni ko‘rsatmaganlik uchun;
- aloqa xizmatlarini sifatsiz ko‘rsatish uchun;
- abonentga axborot taqdim etilmaganligi uchun;
- abonent to‘g‘risidagi shaxsiy ma’lumotlarni oshkor qilganlik uchun.
Opyeratorning abonentlarga taqdim etadigan axboroti
- aloqa tarmoqlarida abonent telefonidan foydalanish imkoniyati to‘g‘risida;
- xizmatlar ro‘yxati, ularni ko‘rsatish tartibi va shartlari o‘zgarganligi to‘g‘risida;
- xizmat ko‘rsatish zonasi o‘zgarganligi to‘g‘risida;
- yangi tariflar joriy qilingunga qadar kamida 10 kun oldin xizmatlarga tariflar o‘zgarganligi to‘g‘risida;
- abonentlarga xizmat ko‘rsatish punktlarining ish rejimi o‘zgarganligi to‘g‘risida;
- rekvizitlarining o‘zgarganligi to‘g‘risida.
Agar Sizda savollar va e’tirozlar bo‘lsa:
Mobilь aloqa opyeratori tomonidan shartnomaviy majburiyatlar bajarilmasa yoki sifatsiz xizmat ko‘rsatilsa:
- Axborot texnologiyalari va kommunikatsiyalarini rivojlantirish vazirligiga murojaat etish uchun ushbu havolaga o‘ting;
- Aloqa inspeksiyasiga murojaat etish uchun ushbu havolaga o‘ting.